Zwroty i reklamacje

Majka Biuroserwis i Majka hurtownia

(sprzedaż wyłącznie dla firm, podmiotów gospodarczych i instytucji)

 

REKLAMACJE I ZWROTY

 

Wszystkie oferowane przez nas towary są fabrycznie nowe (chyba że dokładnie zaznaczono inny stan) i objęte gwarancją producenta, dystrybutora lub importera.

Nie ponosimy odpowiedzialności za szkody wynikłe z niewłaściwego użytkowania towarów.

W przypadku wykrycia wady produktu prosimy o zgłoszenie i zwrot tego towaru. Po uzyskaniu opinii producenta, dystrybutora bądź importera zwrócimy koszty lub wymienimy towar na wolny od wad.

Reklamacji z powodu różnic wynikających z wyglądu towaru na stronie internetowej, spowodowanych np.: różnymi ustawieniami monitora nie uwzględnia się.

Konsument (zakup w celu niezwiązanym z działalnością gospodarczą lub zawodową), zgodnie z brzmieniem art. 27 Ustawy z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z dnia 24 czerwca 2014 r., poz. 827 ze zm.) może w terminie 14 dni odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania jakiejkolwiek przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w Ustawie. W celu odstąpienia od takiej umowy należy w terminie 14 dni od daty dostarczenia złożyć na piśmie stosowne oświadczenie i odesłać towar na adres naszej firmy.

Zwrot kosztów zrealizujemy w ustawowo wytyczonym terminie.

 

Udostępniamy możliwość zwrotu także klientowi biznesowemu lub instytucji w terminie 14 dni. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest pozostawanie towaru w stanie kompletnym i nie pogorszonym z uwzględnieniem oryginalnego opakowania. Towar powinien nadawać się do dalszej odsprzedaży.

Zwrotowi nie podlegają koszty przygotowania, dostarczenia i wysyłki. Zwrot towaru odbywa się na koszt nabywcy.

Możliwy jest nieodpłatny odbiór zwrotu naszym transportem firmowym przy okazji dowiezienia innego, bieżącego zamówienia.

Nie przyjmujemy zwrotu produktów personalizowanych, z datą ważności poniżej 45 dni, otwartych art. spożywczych i na tzw "specjalne zamówienie".

Wszystkie przesyłki prosimy kierować na adres siedziby naszej firmy.

Majka Biuroserwis

ul.Robotnicza 1a, 53-607 Wrocław

  

Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem.

 

Niekompletna lub uszkodzona przesyłka

Prosimy o sprawdzenie w obecności kuriera stanu i zawartości przesyłki. W przypadku stwierdzenia niezgodności lub uszkodzenia prosimy o kontakt z kurierem, ma on obowiązek wystawienia odpowiedniego protokołu - dokument ten jest podstawą do złożenia reklamacji.

Następnie prosimy o przesłanie nam kserokopii dokumentu (oryginał zostaje u Państwa), skontaktujemy się i przedstawimy dalszy tok postępowania.

X Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.